Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

Lite bättre slädföre kan man önska sig

Av Sol - 3 januari 2010 20:01

Vår väg är osandad. Där gled släden fint. Men attans vad det är sandat och välplogat överallt. Vi får invänta lite mer snö. Men på plant underlag gled släden fint. GR fick provköra.   

 
 
Cam

Cam

4 januari 2010 11:36

Hälsa nils att cam e framme och tycker att amerikaner är äckliga!!! och dom har skor inomhus och e dryga och det drar i deras "hus", men hon hoppas det blir bättre när lektionerna börjar... hon e ju inte här för att umgås och bo trevligt!

http://www.camsmonsters.com

 
Ingen bild

GR

4 januari 2010 12:16

Sandning, släde, ploggning, snö. Det är ett evigt Moment 22.

 
Gitte

Gitte

4 januari 2010 14:28

Nils hälsar så gott tillbaka och säger att Amerikanarna på östkusten är lite drygare än de på Västkusten. Men att sen är de som folk är mest. Vissa är helt underbara. Du hittar säkert några som är trevliga att umgås med. Håller alla tummar och hovar för att du får det toppen. Bamsekram!

http://www.nissebus.bloggagratis.se

 
Ann-Britt

Ann-Britt

5 januari 2010 15:27

Jisses så mysigt det där ser ut!

http://gustavsborgpre.bloggagratis.se

 
Cam

Cam

7 januari 2010 12:40

Hälsa Nils att amerikanarna i Virginia va EXAKT likadana, så än så länge är det bara en amerikan, Peter Kerrigan, som varit riktigt trevlig, men å andra sidan hänger han mycket i Europa. Här blir dom bara värre och värre SERIÖST nils dom pratar enbart om att röka gräs samt vilka vapen dom ska köpa till sina respektive i födelsedsagspresent, samt hur man mjölkar folk på pengar, jag skämtar inte. Önskar att jag hade mer man och molander gener så jag kunde stänga av och inte lyssna. Utgår från att Nils förstådde från första medelandet att detta gällde dom här amerikanerna och inte släkt förresten. jag har varit inlåst här sedan i söndags! det finns inga trottoarer någonstans och det är 700m till skolan och då kör vi bil!!! för att det är ghetto och kallt enligt dom, och "who the hell walks??? it´s ugly here". det är förresten bara runt 0 grader här, eller vad vet jag jag e bara ute 1 minut om dagen, igår gick jag iofs fram och tillbaka på parkeringen vid studion 7 minuter. AAAAAAAAHH!! förresten e alla amerikaners dröm här gällande Europa att åka till Amsterdam. undrar VERKLIGEN varför... han jag tatuerade utan framtänder igår va iofs snäll, men han skrattade bara åt nåt skämt jag sa så det säger inte så mycket, jag mailade greg en bild på honom med tatueringen, feel free to publish.

saknar dig Nils!!!

http://www.camsmonsters.com

 
Nils

Nils

7 januari 2010 13:31

Hoppla, arma lilla Cam. Du får bita ihop och lära dig mesta möjliga om du behöver en paus så ring Lindsey eller Peter. Har du deras nummer? SÅ du har redan fått börja tatuera!? Är det svårt? Hm. Det låter som om klientelet amerikaner är lite begränsat där. Håll ut. Jag vet med säkerhet att det finns trevliga. Även utanför släkten ;) Alla saknar dig. Och beundrar mitt porträtt. Jag är helt klart stiligast av alla zoombiponiesarna.
Megakram!

http://www.nissebus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sol - 22 september 2020 16:37

Älskade Nissebus, det allra tuffaste beslutet fattades för några dagar sedan. Vi visste att detta var din sista sommar. 32 år är ett långt liv även för en tuff, stark och tålmodig islandshäst. När kroppen inte orkar och tänderna börjar ta slut. Då må...

Av Sol - 6 april 2020 07:28

Stallet är fortfarande vår trygga vrå och naturen börjar bli grön och skön. Nisse vinner fortfarande race - iallafall mot tvåbenta. 32 år och fortfarande spänst i ben och solsken i blick. Även med regntäcke på. ...

Av Sol - 20 mars 2020 08:00


En hjälpande hand behövs alltid i stallet och på turen. Hurtiga Humlan, Höken och maken ställer upp. Övervakade av Heba! ...

Av Sol - 20 mars 2020 07:55

Balansövningarna tränades såklart först på Nisse.

Av Sol - 20 mars 2020 07:53


Man kan träna balans och trick hälsar Freya.

Presentation

Omröstning

Vad är bäst med sommaren?
 Långritter
 Rida och bada
 Bromsar och mygg
 Ljuset, ljuset och ljuset!
 Semestertider

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards